We-Flytour-GM-Banner-Animation
atf_banner-02
Anasayfa Slide Kalite en üst misafir memnuniyeti getirdi

Kalite en üst misafir memnuniyeti getirdi

GM TURİZM VE YÖNETİM DERGİSİ

Granada Luxury Belek Genel Müdürü Enis Özsinan, GM Turizm ve Yönetim dergimize yaptığı açıklamada; Verimli bir 2021 sezonu yaşadıklarını ve kaliteden ödün vermedikleri için en üst misafir memnuniyeti oranlarına ulaştıklarını ifade etti. Kış döneminde de bölgenin en büyük kongre merkezine sahip Granada Luxury Belek’te yoğun bir MICE dönemi geçireceklerini belirtti.

2021 sezonu nasıl geçti değerlendirir misiniz?

2020-21 Kış sezonunda pandemi sebebiyle otelimiz kapalıydı, pazarlardan aldığımız olumlu sinyalleri değerlendirerek 01 Nisan olarak yaz sezonu açılış kararımızı verip, personel planlamamızı tamamladık ve kapılarımızı açtık ancak hemen akabinde hem ülkemizde hem de kaynak pazarlarımızda alınan kısıtlama kararları ve bir de üzerine yaşanan tam kapanma süreci bizleri bir miktar endişeye sevk etmişti, hızlı hareket edip çok kısa sürede gerekli aksiyonları alarak düzenlediğimiz çeşitli kampanyalar ile bu periyotlardan en az hasarla çıkabilmek yönünde adımlarımızı attık. Bu süreçte tüketiciden aldığımız olumlu ve hızlı dönüşler ile bugüne kadar yaratmış olduğumuz Pazar çeşitlendirme stratejimiz kurtarıcımız oldu diyebiliriz.

Devamında destinasyonumuzu besleyen en büyük Pazar olan Rusya’ da alınan uçuşların durdurulması kararı Mayıs ve Haziran ayı doluluklarımızı elbette etkiledi ancak bu noktada da operasyonlarını hiç durdurmayan Ukrayna, Polonya, Romanya, Kosova, İran gibi pazarlar ve tabii ki İç Pazar kaynaklı ciddi doluluklar yakaladık. Temmuz ayında da Rusya’nın uçuşları serbest bırakması ile arzu ettiğimiz doluluk oranlarına ve hedeflediğimiz fiyatlara ulaştık. 2020 Yılına kıyasla çok daha verimli bir sezon geçirdiğimizi rahatlıkla söyleyebiliriz, 2020 Sezonunda açılma tarihimiz daha geçti ve tüketicilerin satın alma eğilimlerinde belirgin bir tedirginlik gözleniyordu, ancak bu denli uzayan bir pandemi sürecinde, insanların bu hastalık konusunda daha da bilinçlenmeleri ve tabii ki devreye giren aşı uygulaması 2021 Yılında tüketicilerin daha rahat karar verebildiğini gösterdi. İçinde bulunduğumuz günlerde ise bizim için son derece önemli olan İngiltere ve İsrail Pazarlarının da devreye girmesi ve Mice gruplarımızın da devreye girmesi ile halen oldukça yüksek doluluk oranları ile yolumuza devam etmekteyiz.

Önümüzdeki kış dönemi hazırlıklarınız nedir?

Granada Luxury Belek olarak bölgemizin en büyük toplantı kapasitesine sahip oteliyiz. Kış Sezonu planlamamızı ağırlıklı olarak Mice gruplarına yönelik olarak yapmaktayız. Bilindiği gibi pandeminin en çok etkilediği segmentlerin başında etkinlik, toplantı ve kongre hizmetleri yer alıyor. Bizde bu süreci 2020-21 kış sezonunda otelimizi kapatarak en yakından hissettik. Geçtiğimiz kış sezonu için konaklaması onaylanmış işlerimizin bir kısmını 2021 kış sezonuna ertelemek zorunda kaldık ilave olarak diyaloglarımızı sürekli devam ettirdiğimiz acente ve sektör temsilcileri ile yıl boyunca 2021-22 kış sezonuna yönelik toplantı organizasyonlarını ve takvimlerini planladık. Aksi bir durum olmaz ise kış sezonu boyunca ağırlıklı olarak mice grupları ile yolumuza devam etmeyi planlıyoruz, bunun yanında Rusya, İngiltere, İsrail gibi kaynak pazarların bir süre gecikmeyle devreye girmesi bu pazarlardan kış sezonunda da talep almamızı sağlıyor

2022 ve sonrası için hedefleriniz?

Pandemi sürecinden çok önemli dersler çıkardık, değişen tüketici eğilimlerini ve buna karşılık ne yapmamız gerektiğini çok iyi biliyoruz, sektörümüzün doğası gereği yaşanılan krizlerde hızlı reaksiyon göstermenin ve doğru planlama yapmanın önemi bir kez daha ortaya çıktı.

Granada Luxury Belek olarak bu süreçte pazar çeşitliliğimiz ve hızlı kararlar alma yönünde gösterdiğimiz reaksiyonlar krizi en az hasarla atlatmamızı sağladı. 2022 Sezonu için görünen o ki salgının seyri çok olumsuz yönde değişmez ise ve daha farklı bir kriz ile karşı karşıya kalınmaz ise 2021 sezonundan çok daha iyi bir sezon beklentisi içerisindeyiz, zira tüketiciler sürecin bu kadar uzamasından oldukça sıkıldı ve tatil ihtiyacı yadsınamaz bir gerçek. Nitekim uzun süre kapalı kalan pazarlar açıldıktan sonra oluşan taleplerde insanların seyahat etmeye ne denli ihtiyaç duyduklarını ölçümleyebiliyoruz. 2021 – 22 Kış sezonunda otelimizi açık tutmayı planlıyoruz, kış sezonundan aldığımız güç ve devam ettireceğimiz personel istihdamımız ile Mart sonu – Nisan başı itibari ile de yaz sezonuna daha rahat ve güvenli bir şekilde girmeyi planlıyor, çalışmalarımızı bu yönde yapıyoruz. Acentelerimizden ve misafirlerimizden gelen taleplerde 2022 sezonunun bizim açımızdan çok güzel geçeceğini gösteriyor. Granada Markası olarak hiçbir zaman hizmet kalitemizden ödün vermememiz misafir memnuniyetinde en üst sıralarda olmamız ve  her geçen gün üstüne koyarak ilerlememiz bizi çok daha iyi noktalara taşıyacağını düşünüyorum.

Yorum Yaz

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.